星期五, 6月 26, 2009

3號風球下的Friday Night

今晚掛起3號風球,約左棋棋到銅鑼灣SOGO CAFE食飯.........

棋棋話D個湯好味,因為有以前o既味道.........

棋棋的main course.....


我的main course......

我們的甜品.......

食完飯之後,我地行左一陣再去飲野..........


這是棋棋到台灣影相時,在十分買給我的小天燈....燈上還寫上我的名字"樂"........多謝您的心意!!還有兩盒台灣版桂格三合一即溶麥片.......


係棋棋面前我做返自己" JUST BE MYSELF ".......咩都講一餐!!!天南地北無所不談.......所以我特別珍惜這位小學好友........


我們傾到差不多十二點........


其實這兩天為了公司的事情煩惱,所以不自覺對身邊的親人同朋友態度不太好....真的不好意思!!!而同事同朋友和我分析過情況,也說我太過杞人憂天啦....或者人大左就越怕失去、越輸唔起...因為你已經失去了年少時那份勇氣和時間去從頭來過....
不過Never too late.......那怕棉花糖已是八十歲的老婆婆,也會堅持下去.........朋友們一齊努力吧!!!

沒有留言: