星期四, 6月 25, 2009

人心惶惶.....

琴日收到高層發出來的信件,內容大至上係話由於全球經濟衰退.....公司業績錄得負增長,有必要即時進行Cost Saving.....要各員工簽名作實!!!這代表公司在未來幾日有所行動.......

結果大家人心惶惶........

心情當然沈了下來,曾經以為在這裡可以做到退休......可惜.....

如果真的沒有了工作,我發現原來我真的一無所有.......只有工作才能証明我的存在價值!!!多年來的打拚沒有了.........

如果真的沒有了工作,我的負擔怎麼樣處理???


.........希望不要發生...........

1 則留言:

jojo_damon 說...

棉花糖 : 而家咁嘅經濟環境, 好多公司都會'通知'員工要有心理準備, 我哋啲打工仔都要無奈接受 @_@
但係從另外一個角度出發, 可能喺喱個時間會清楚知道自己究竟喺邊方面要再有進步嘅空間呢?
所以你千祈唔好氣餒呀 ~ 自我增值先係最緊要, 加油啊 ^_^