星期二, 6月 02, 2009

台北五日四夜之旅@09初夏(下)

Day 4 ~ 29 May 2009


係台北車站附近食早餐............








食飽之後到地下街行行......


我地到左市政府站行誠品、新光三越、101、New york New york.......

101

到新光三越買雞蛋布丁......






101內全都是名店.................



101內的Food Court....我買了親子套餐約HK$30...





行完之後...我地到西門丁買手信........

酒店房窗外的黃昏景色............


我地買左好多野返酒店開大餐....................

我的手信大曬冷............

食飽之後...林Kai同環保大人出去行夜市,我同媽咪在酒店嘆嘆!!!嘆茶、看看書...........
Day 5 ~ 30 May 2009

我地到左韾記食客家茶.........

在台灣最後一餐客家菜........雞腿麵好好味........

好味的烏龍奶茶.......

食飽之後我地搭的士到機埸check in.......




Last 5 minutes for shopping @ Hello kitty 侯機室...




要走啦!!!好唔捨得呀...........



起飛前最後一刻...........



Cause baby, goodbye doesn't mean forever..........台灣我會再來的....


在機上聽聽歌、看看"耳分高下"........

天朗氣晴.......很靚.....

到香港啦....Home.......
棉花糖後記 :
好開心呀....因為這個旅程十分愉快...能夠同至親至愛的家人分享一個難忘o既假期...叫人難以忘記的是台灣的美食、文化氣息、台灣人的親切友善,就好像李儀餅店的親切阿姨、永康街的友善太太、送我們到機埸的的士司機......感謝媽咪、林Kai & 環保大人給棉花糖愉快回憶!!!

沒有留言: