星期二, 4月 10, 2007

肥有罪嗎???

究竟肥係唔係有罪???呢個問題我想由我三歲開始已經開始不停發問. 或者從那時開始我已經唔知道咩係瘦.......所以一直都唔識答前者既問題........因為"肥"由細到大到受到好多毫不留情既批評!!例如好肥,肥婆,肥妹,肥豬等等....善意d就會話 : 你都係一個靚女黍既, 不過你肥o羅!你肥得幾可愛呀!又或者話你肥得似邊個邊個!

最近聽到我一個同事講起佢個女.........佢個女由細到大都係好肥(可能係遺傳佢爸爸)!佢唔俾佢個女飲凍野...打佢...迫佢落街跑步, 結果佢果女一路跑一路流眼淚!佢同我講佢果心好痛, 但係無辦法!何苦呢!聽完之後果心有d酸!其實肥人承受既壓力好大......就好似我咁呀!同朋友行街買衫,永遠都只係可以得個睇字......或者只可以睇鞋或者手袋!買衫就只可以去門口有XXXXXL既地方買.....因為自信心不足,永遠都唔可以勇往直前!永遠都只有失敗......唯有做一個大好人去取悅人...永遠都係一個配角.....

其實我唔係無去保救......我已經積極減肥,而家既我比起高峰期已經瘦左二十磅!識我既人都知道我食野唔多......平時早餐一份麥飽三文治, 晏晝一個飽, 夜晚一碗麥皮加D(送)....一星期有兩日運動!有時都覺得自己肥得唔抵.....起碼人地可以大吃大喝呀!

其實肥只係一個人既特徵......就好似有D人個子不高,樣唔靚,太瘦,性格有問題等!人點會有完美呢?如果個個都好似李嘉欣咁?又點會知道佢係靚呢??只係希望有d人係用說話傷害人之前,想下自己又係唔係完美呢?賤人!(己所不欲,勿施於人呀!)

好似呢個世界會有細小既雛菊, 有刺既玫瑰, 怕羞既怕羞草, 芬芳既薰衣草仲有喜愛太陽既太陽花.........

沒有留言: