星期日, 3月 09, 2008

歡樂咭

為左攞歡樂咭(又名回鄉咭),我足足"騰"左四次.......

第一次星期六下晝去到中旅社發現已經派曬籌...........

第二次星期日一早9:00去到,排長攏要攞籌等到11:30...



第三次去到11:30,輪到我先知第一次攞歡樂咭要帶特區護照(又關事咩??)...吓!!條粉腸職員又唔講清楚、張form又無寫....排我前面果位大陸同志已經用十八個字的粗口問候過條粉腸職員。因為條粉腸職員串佢張相唔合規格,要佢當場影過........

結果第四次2:00返屋企攞特區護照又再去...條粉腸職員又問我係唔係真係無攞過回鄉咭,佢話如果check到攞過要罰錢。我話我無返過大陸,條粉腸職員又話無返過大陸唔代表無申請過回鄉咭.......仲要我寫聲明証明從未申請過回鄉咭!!!!!難怪佢比人問候!!!
我想這就是我多年來無申請的原因....... 他們的辦事能力真的.......唉!!


幾經波折....結果27號有得攞....

沒有留言: