星期六, 1月 13, 2007

Annual Dinner



琴日係公司一年一度既Annual Dinner,全公司放三點半. 我同一班姐妹放工後飛的去九展打雀局.....因為唔係好識打. 唯有在旁觀戰啦!打牌真係可以睇出一個人既真性情既...ring ring平時斯斯文文,四方城之下原形畢露!勁呀!葉太就時好時壞!杜麗莎就同平時做野一樣,愛麗斯夢遊仙境...慢!!最無變呢!就係娟娟啦!一樣傻大姐!!

六點半響起職工頭圍用膳鈴聲...入席啦!公司請左港姐朱凱婷同"最緊要正字"既王怡興做MC. 氣氛好好!I記仲帶住老闆鬼佬甄生過黎同我地祝酒....琴晚仲有唱歌比賽,扮野大賽等....娟娟話如果我係公司做夠十年上台o羅金牌既話!佢一定會上台獻花比我...十年太長遠啦!一班貨艙馬蘭勞係度鬥酒..我都飲左杯..勝既!個個都好High!最後仲有壓軸大抽獎...超級大獎係東京來回機票兩張...可惜琴晚與獎無緣.....但係都好開心...

沒有留言: