星期六, 1月 06, 2007

Leave me alone.......Please


點解你咁無品???我已經當你透明啦!!你仲想我掂呀!!我知道因為之前大家合作做o野有小小火花.......但係已經事過境遷啦....唔好再不自覺經過啦!無論你經過一千次一萬次都好......我對你既態度都係一樣......咁大個人都唔化!!!無論係真係假係玩o野都好....一開始就無結果.....放過我啦!!!每當我要忘記既時候,你又o黎.......好難受.....咁樣永遠都唔會好!!!希望過o左下星期,你得幸福後. 唔好再係咁!因為我唔想再做蠟像,任你觀賞!!如果你係因為欠我一句祝福,而不甘心......就送上我的祝福!!!

沒有留言: