星期三, 1月 10, 2007

可愛的兩小妹


真係好慶幸自己唔係獨生女.....因為我有兩個好可愛既妹妹. 係佢地領我唔會覺得寂寞.....雖然有時會鬧交..但係又帶比我好多歡樂.....dee dee你真係好可愛...當你學日本人唱歌既時候,真係好爆笑.....仲有阿二!!我o個日落床唔小心踩爆o左你新買既眼鏡.....你都無話我.....sorry & thanks...感激你地一直以來既支持同關心,仲有包容同愛心...... love you both......

前幾日係公司清理自己既file時,發現一份J先生之前寫比我既筆記.....其實一直都唔捨掉下...終於把心一橫,放落垃圾桶.....再見啦!Mr J.....

沒有留言: