星期日, 12月 31, 2006

再見2006

今日係2006年12月31日. 就讓我回憶一下今年所發生過既一些事情啦.......


建立信仰


今年3月開始返o左窩褔堂!認識o左神,建立o左信仰!


GET A LIFE 演唱會


今年3月睇o左Eason既GET A LIFE演唱會!係我覺得最精彩既演唱會 !


第一次與媽咪的泰國之旅



今年5月終於完成o左媽咪既心願...同佢去o左泰國5天之旅. 佢都係第一次坐飛機...



準備做伴娘

今年約 6-7月接到貝拉夫人知道佢龍爺結婚啦!我負責做伴娘.....一直忙著keep fit,伴娘裙,鞋,髮型,披肩,內衣,小手袋等等......


泰拳



因為做伴娘要keep fit,所以去o左尖沙咀學泰拳...一打就打o左半年啦!我要一直keep 住運動.....



歌聲魅影

今年8月歌聲魅影係香港文化中心上演!我d個超級粉絲,緊係同我兩個志同道合既妹妹去睇啦!


一場誤會

一件事終於可以係2006年尾結束.....d件事其實幫助我成長........原來我唔係白雪公主....anyway show must go on........

沒有留言: