星期日, 12月 03, 2006

失落於電梯中

我都係第一次寫blog!!其實都唔知講咩好!?最近有o的唔開心........又係因為佢......其實我應該放低佢~但當我開始忘記佢...又會比我係電梯見到佢!!有無試過一提起一個人o既時候,佢會令你血脈肺騰,不知所措, 手心出汗.......我相信你已經完完全全鍾意佢啦!感覺好強烈!好似飲到好醉!....好想自己當件事無發生過........我o念我係愛情o既世界裡面做o左一隻烏龜....又慢又怕事........永遠活係自己o既龜殼裡面.....唔面對現實!可憐蟲!祝福你永遠幸福快樂.....

我聽過一個日劇故事,係講一個女仔好想忘記佢剛剛分手o既男朋友!決定如果佢o個日無o念起o個男仔o既話,就係日曆上打個交叉!結果一個月之後,日曆上面全部都係一個個交叉!佢真係傻,其實當佢每日係日曆上打交叉o既時侯....就代表佢又o念起佢o羅!

沒有留言: