星期一, 12月 11, 2006

隆重介紹~~絕世好狗


今日要為大家介紹一隻絕世好狗!原來o的個世界裡面有好多好多狗,會為o左自己o既一啖飯...去出賣你!小妹今日終於有深切o既體會........我只係想同你講.....你要做狗,我唔會阻止你GO AHEAD!!!GO GO GO.....不過我唔係狗,更加唔係貢品,禮物.......我唔可以比你拿去討好或者擦鞋某人,而保著你個飯碗.......我o念好快又係時候來一個了斷!都好將所有o野一刀了斷.......討厭o既香水味.......

曾經以為自己好幸福.....終於可以好似雀仔築巢安定落o黎.......原來只係自己一廂情願......好多o野都係一廂情願.....由頭到尾都無行過.....又返回起點....只怪自己太天真!原來做好人唔會有好報.....一定唔好做好人!我都唔知仲可以係咁o既環境生存幾耐......真係唔知?????

發o左好多牢騷,我o念夠啦!希望無嚇親大家!!是褔不是禍,是禍避不過.......生日快樂呀!ring ring!我知道你同我一樣受苦...加油呀!!李香琴!!


仲有你呀!!望望望...都唔知你望咩!衰神...

沒有留言: