星期三, 12月 06, 2006

告別了~~嘉芺蓮....


係今日中午一點鐘,從阿孖口中知道嘉芺蓮已經離開o左我地.....大家比想像中平靜!可能知道嘉芺蓮已經捱o左太耐,佢o既離開,係一種解脫...希望佢可以安息,回歸平靜...願主保守同祝福佢o既屋企人同朋友....

心情不太好......因為知道有可能要調入去....放工之後同班姊妹去o左蘭香園飲下午茶....不禁提起前途問題!佢地都覺得我調入去跟排骨好過跟阿孖...有機會升職加薪而且有發展...我知..但係裡面唔掂...又有"I"記睇實!之後同瑪基傾o左好耐電話.....突然想起星期日仲明講o既道.....要似一隻鷹重新,活多三十年!開始清醒o左o的.....我唔可以再拒絕成長...棉花糖要學識長大.....棉花糖從成長中難免要學會失望 (笑忘書).......不過最唔捨得係一班姊妹...都係燒到 o黎先算啦!

感謝瑪基....成日係我唔清醒o既時候比o左好多意見...衷心感激!!!!!

沒有留言: