星期四, 12月 14, 2006

友情無價


今晚同琪琪打完Thai-boxing,之後去o左新港食o野...不經不覺我同琪琪已經識o左差不多十七,八年啦!無記錯o既話係小學五年班開始同班,之後秋季旅行去o左九龍公園!我地就開始一齊玩啦!真係好開心,大家仲可以咁好朋友!好難得!係你陪著我成長......當時我屋企環境唔好......但係你都不離不棄...真係要衷心說聲"多謝"!!

我相信朋友就好似儲豬仔錢箱一樣!要每日儲蓄.......到老o左之後,就可以約番一班多年好友出o黎飲o下茶暢談一番.....所以我會好珍惜係我身邊o既每一位好朋友...感謝您們每一位....

係度送上我衷心o既祝福同感謝.......love u all! 

沒有留言: