星期二, 12月 26, 2006

我的伴娘裙


話咁快聖誕節假期已經差不多放完啦~~好似無放過咁~~今日下晝去o左中環fitting我件伴娘裙.......條裙係香檳金色!!簡簡單單.....都唔錯!!以我咁大件o既身形o黎講.....都算著得唔錯啦!!不過條裙都仲有小小修改....所以遲d先pick up...今次真係好多謝私人胸間o既Eva,佢真係超好人!!好細心..手工好好!!佢仲幫我將一個金色蝴蝶結釘係我件白色毛毛披肩上面,襯返條伴娘裙啊!佢仲叫我將來結婚一定要搵佢做婚紗同晚裝喎!我就話~有機會一定會!!

今晚同琪琪去o左食壽司!真係好肥美o既三文魚同帶子....仲有炸蠔壽司!!!好好味!!好飽呀!!!琪琪送o左一盒mary's o既朱古力比我. o個盒好精緻o架!仲有一支jurlique o既lavender hand cream 夠曬香啦!!thanks so much!!

沒有留言: