星期三, 12月 20, 2006

一場大交


今晚同老媽子鬧o左一場交!!真係好激氣!!佢愈來愈懶......佢唔做o野ok..無問題...佢唔煮飯..都ok...fine...但係今日阿妹唔舒服....學校打去屋企搵唔到佢..之後打比我話阿妹要早退......問老媽子~~原來佢唔聽電話...激死...如果有咩急事搵佢點算呢??兩公婆一擔擔~~死撐....有時覺得自己係唔係由細到大太過聽話,太過寵佢,唔識反抗.......佢地就好似跌o左落去安全網裡面,無危機感...從來無為自己打算...有日過日...原地踏步......我而家就話仲有能力.....將來點呢????我真係唔敢o念啦!!!!唯有希望自己可以長命o的....

或者我未做過人父母...我唔明白佢地o既心態...或者我o的一世都唔會明......對唔住...其實我都唔想同您鬧交.....

沒有留言: