星期日, 12月 24, 2006

直板~朱莉安娜

琴日去o左尖沙咀整頭髮....足足坐o左六個鐘...將keep o左好耐o既曲髮變直...好學生妹....媽咪話我好似細個o左好多!!!或者係唔慣啦.....但係有改變係好o既...

之後約o左貝拉夫人伉儷...去o左佢地o既安樂窩!!買o左KFC食..好豐富!!!之後龍爺仲落去買雪糕..........我地仲一齊睇恐懼密室2..雖然套戲有d驚嚇......但係佢地o既安樂窩實在太溫暖啦!!!所以一d都唔驚!!貝拉夫人仲送o左一份又香又甜o既聖誕禮物比我!!多謝您**貝貝**因為我知道你一直而來都好錫我!!其實能夠識到您已經係一份最好o既禮物...我們盡在不言中啦!!送上我最最最...衷心o既祝福!!記住呀!您同龍爺要為您地o既安樂窩努力呀!!GO GO GO....

沒有留言: