星期六, 12月 16, 2006

三年一聚

琴晚約o左一班舊同事, 一行八人去o左美麗華一間叫Samba o既餐廳食西餐!我叫一個有三個頭盤一個主菜o既set!頭盤o既焗蟹蓋好好味!主菜係肉眼扒,都ok啦!不過龍蝦湯就差o左小小啦...最後仲有朱古力同火焰雪糕蛋榚~~掂呀!好耐無試過咁豐富啦!不經不覺走o左三年,個個都無咩改變!都keep得好好...最後我地仲玩交換禮物...我抽到一支Crabtree & Evelyn o既Bath & Shower Gel仲係我最鍾意o既Lavender味呀!好滿足!Thank you everybody!!仲有呀!佢地都覺得我瘦o左!皮膚好o左!我o念我要再努力啦!

琴晚仲收到Jo仔係北海道帶返o黎o既一盒白之戀人朱古力!好好味!!多謝曬!!!^-^

有o的o野好唔鍾意自己....


沒有留言: