星期二, 3月 11, 2008

想得太多

今日晏畫老虔婆同排骨出左去IFC睇Show.......剩下我地幾個,點知接到Mr J電話。

Mr J說 : 樂樂,你有沒有"什麼什麼"txt file???

我答 : 有(心想個 file係你create比我,點解你會無。)

Mr J : 咁我落黍搵你........(收了線)

我答 : (我本想說email比佢,可惜佢收線收得太快...)

幾分鐘後已經見到佢企左係我後面......佢慣常咁坐係我身邊!!我搵到個file想話email比佢,佢又話帶左隻手指落黍抄......抄完之後佢走左,但係唔夠幾分鐘佢又企係我後面。又話想借我部機試野,我比左個位佢試餐飽.......我自己走左去同事個位做野!!我無再坐係佢身邊.....試左一陣後,佢又話要老虔婆個password,好!!佢要我咪比佢囉.....

其實以上通通一個電話已經可以解決,我真係唔明佢點解一定要親自落黍。我已經唔想去諗同想去知佢既動機,反正佢久唔久都會發下作...

佢只不過係我其中一個同事,或者係佢想得太多囉.......

沒有留言: