星期一, 5月 05, 2008

心情欠佳

不知道為什麼這幾天心裡總是"羅羅孿 ",好像有說不出的煩惱(但實情又沒有).. .. ..

上星期突然有轉工的念頭,現在我和工作的關係就好像拍拖多年的情侶。已經失去了當初的新鮮感,人雖然在身邊,但心卻在十萬百千里以外.. .. ..但又怕要重新面對人際關係,又怕找不到現在的待遇。所以最終也是打消了念頭......

由於貨倉經理Uncle唔識Powerpoint,而唯一識Powerpoint既人又放大假,所以排骨派左我去幫Uncle手。結果成日就由九樓落三樓、三樓上返九樓,來來回回五六次.. .. ..鬼叫份野係老闆要咩!!無得Say "No"

放工之後要見醫生!!!因為細菌小子又係我體內作怪,攪到我失去臭覺......食之無味!!!

So Depress..............................................

2 則留言:

jojo_damon 說...

棉花糖, 我近排對自己工作嘅態度都好有問題, 就係成日喺度hea... 唔係我唔想做, 而係真係做得太耐, 無嘢學同埋工作量唔多, 真係好無聊囉... 所以我絕對明白你嘅感受. 搵日我哋又要約出嚟傾吓計/ 去唱K都好BO.. YEAH !!!

棉花糖 說...

Jo 仔,

多謝你....