星期日, 9月 28, 2008

My Earing Collection

嘻........其實除左鞋子多之外!!耳環我都好多!!細個o既時候曾經話過唔穿耳,因為怕下世做女人... ...點知都係叫慧慧表姐帶我去穿耳,結果買下一對買下又一對........


琴日收到貝拉送比我掛耳環o既架仔,促使左我今日處理耳環o既決心!!!!!!發現原來我都有好多耳環,有好多仲有頭無尾、有左無右.....


以下是我的部分收藏 :


而家真係整齊好多........唔駛成日唔見耳環啦!!!!


其實有好多買左都無戴過,甚至唔記得佢o既存在....其實好浪費!!!所以近年已經買少好多啦!!


這對是一位舊同事handmade,送給我的!!

沒有留言: