星期五, 3月 06, 2009

................

今日下午係公司接到媽咪電話........醫生今早為肥姨開了刀,但發現癌細胞已經擴散,已經到了第四期,最壞的情況是只剩下三個月命..........我呆了..........................

放工之後第一時間搭的士到醫院,見到清醒的肥姨,她對我說 : 樂樂今次無得玩啦!!!!!!!已經擴散了.........我一直強忍著淚水.........

看著婆婆、姨媽、舅父、樹姨、細姨輪流入病房探望肥姨.............媽咪和大家都十分難過.......

我竟然連屋企的門牌都認錯了,當老豆開門,我站在門前嚎哭.....好像失了控一樣..........頭痛得像有千隻蜜蜂針一樣痛..............................................................................................................why why why........

1 則留言:

jojo_damon 說...

棉花糖 : 你要堅強啊 ~ 我都知道喱一刻你好難接受 (因為我曾經都係過來人), 但係當你諗深一層, 竟然都已經係無法改變嘅事實, 倒不如認真去面對.... 趁你肥姨姨仲有精神嘅時候,可以同佢傾多啲計, 睇吓有咩可以幫到佢, 令佢知道就算將來真係要離開, 佢都可以無悔無憾 ~
p.s. 有咩需要即管call我, 隨時候命 ~ 你自己都要保重呀 !!!