星期一, 6月 01, 2009

台北五日四夜之旅@09初夏(中)

Day 3 ~ 28 May 2009

林Kai愛音樂,所以開了佳佳唱片....


我地精精神神又搭捷運出發啦.......


乘捷運到古亭站轉的士到永康街...


永康街....永遠健康好名....


搵食第一站鼎泰豐......

我地好似愈來愈似樣........唉......

小籠包.......





搵食第二站度小月......


擔擔麵........



搵食第三站府城台南清蒸蝦仁肉丸......

清蒸蝦仁肉丸.....好好味道!!


食飽之後,我地步行到中正紀念堂......

到啦........

中正紀念堂內的露宿者......打攪曬^^







蔣公與其夫人的結婚相.....



1 2 3.....跳...............

中正紀念堂殺人事件簿!!!!!


自由廣場真的自由嗎???


離開中正紀念堂之後,我地返回台北車站乘台鐵到瑞芳,向九份出發.......

自強號.......

到九份啦...由於台灣今日都係端午節公眾假期,所以九份也人山人海呢!!!

魚丸伯仔....

魚丸湯粉...棉花糖很掛念你呀^^
老媽子走得咁急去邊呀???這張相名為"背影"的母親版.......

老媽子原來急住去食阿柑姨o既QQ竽圓...呢碗野真係好好味架!!!

九份的山景........

開始天黑啦......
九份比喻為一個悲情城市....但係今日一D都唔悲情,相反仲好熱鬧呀!!我地仲見到有人拍結婚相tim...

離開九份之後,我地乘的士去基隆....基隆夜市一樣多人到插針都插唔入!!!

行左一陣之後,就搭台鐵返台北啦...
第三日行程完成............

沒有留言: