星期二, 7月 14, 2009

嚇破膽....

自從上次簽左封信之後....公司已經開始行動,包括摺左菲律賓、同泰國兩間廠炒左超過3000人...香港shipping成team無左、上星期會計部炒左5個....

終於到我地...上星期阿頭開會叫我地每人交份詳細既工作報告比佢向老闆proposal......結果呢兩日阿頭係老闆房出出入入...唉...每日返工都好似透唔到氣.....不過驚都無用,到到都係咁....

自從風水佬陳振聰公然爭產(歪理)、少女媛交當興趣、學生到處索k、警方截車當路障.....呢個世界有咩係唔可能發生呀....簡直係瘋狂既世界!!!

我地成日叫肥姨過得一日得一日,唔好諗咁多...其實唔好話身患絕症,我地生存係呢個瘋狂既世界,都應該過得一日得一日..."如果人沒有明天,就只能活在當下"...如果樣樣事都要擔心、都要執著,真係每日死十次都唔掂呀!!我地應該好似體操運動員咁!!當跌倒了...教練總會在運動員旁邊叫他們即時修正過來.....生活放馬過來吧!!!

1 則留言:

jojo_damon 說...

棉花糖 : 千祈唔好氣餒啊 ! 希望在明天嘛 ~ 正如你所講, 喱個瘋狂嘅世界真係咩事都會發生, 唯有我哋自己唔好受'佢'所影響架咋... so ~ 好buy你嗰句 ~ 放馬過嚟啦 ^_^