星期一, 5月 17, 2010

五月天澳門之旅

由於林Dee今個月畢業, 而月尾就要返工啦!!所以我地為佢攪左個澳門兩日一夜既畢業之旅....

Day 1@16 May 2010 (Sunday) 1:00pm 出發......







我地今次住新濠天地既Hard Rock Hotel...











雖然Hard Rock同威尼斯人無得比, 但房間都好整潔舒服, 我第一次住酒店可以一覺訓到天光!!!!正!!!



一經過Hard Rock就有陣獨特既香味!!

放底行李之後, 去左新馬路同議事亭果邊.....好好味的檸檬車露, 我試左藍莓芝士餅味!!

漫遊大三巴........

六十年代大三巴.......
拍攝by Mrs Lam......






食飽返酒店Hea下......


這張名為"奸妃與昏君"......







Day 2@17 May 2010 (Monday)


朝早Mrs Lam同林Kai去泳池游水, 由於我提佢地帶泳衣但自己唔記得帶!!所以唯有去做Gym啦!!

退左房之後, 去左氹仔市區食晏....呢個豬手菜一定要食呀!!好好味架!!



匈牙利牛尾湯通粉......











食飽之後, 去左葡國人以前住既地方參觀...澳門既歷史保育做得好好!!讚好!!



這張名為"右手面之老少女的祈禱"............





今次旅程好開心.....真係好珍惜能夠與最愛的家人分享這次澳門之旅....感謝天父的保守與眷顧!!祝林Dee工作順利, 開開心心過每一天!!

沒有留言: