星期二, 5月 29, 2007

知足常"樂"

今日收到朋友的一個電話....佢話我知現在市道好好!問我會唔會考慮轉工!我想"轉工"呢兩個字真係好耐無係我腦海出現啦!認識我耐o既朋友都知道我係"轉工天王".....從98年畢業之後, 都轉過有7, 8 份工啦!(仲唔計做兩, 三日貨仔果d) o念返轉頭都有d恐怖呀!

可能當時細啦!小夥子....不知天高地厚!覺得人地對自己唔公平"辭職", 無前途"辭職", 俾同事蝦"辭職", 俾人屈"辭職", 工作多OT多"辭職", 人工少"辭職"........太多太多理由, 但係無一個理由係關自己事o既!心口有個"勇"字, 以為"辭職"就係解決問題.....其實係唔面對現實就真!!

但近呢兩年,發覺自己真係長大了很多!!明白每份工都有苦有甜o既地方, 明白捱過了便是另一片天空.....有時係自己太執著, 又或者係自己對人唔係事, 太幼稚, 太小氣.......工作永遠唔會遷就你, 只有你學懂去適應佢....只要唔好太執著, 凡事看開d!你就會鍾意佢.......

雖然現在o既工作未必係最好o既......但係我真係鍾意佢. 我唔會羨慕人地擁有o既!因為知足常"樂".....我仲明白到每個人要走o既路和際遇都唔同!你o既路未必適合我....要爭取一d唔適合自己o既野,何苦呢??點解唔好好珍惜身邊所擁有呢?

我唔相信呢個世界會有無腳 o既雀仔, 但我聽過鳥倦知還.....

沒有留言: