星期六, 5月 12, 2007

*剩女年代 - *剩餘

祖母們, 愛她們的男人像愛大米...
我們, 愛我們的男人像愛零食.......

上星期收到中學時代一個同學 - 彭小姐既電話.....內容係話 :佢搵左我好耐!!佢話十月要結婚想搵我做MC.....我同佢講我唔做MC,但係都可能會去飲o既!真係估唔到佢咁快結婚.....

印象中彭小姐好高,係女版姚明.....好山東feel!上次見佢,佢都仲未有拖拍!不過自從我同陳小姐(另一中學同學)反面後....我們已經好少聚會!其實係我唔想再同佢地聯絡.....其實彭小姐做左好多次和事老!但陳小姐做左一件好過份既事. 雖然佢之後send左道歉卡比我. 但係啖氣仲頂住!(我好少咁嬲/已經好幾年啦)..

彭小姐話想約我地出來食餐飯同請我地飲......呢個世界實在太多估唔到既野會發生!剛過去的星期四,公司有同事(細我兩年)又結婚請我食餅...又一估唔到!!!!!!

沒有留言: