星期日, 7月 08, 2007

週日崇拜



今日約左瑪基返church之後.....去左TST LCX o既魚一丁食Lunch!食左瑪基最鍾意o既魚生飯仲有冷麵.......食完之後去左Harbour City o既Faces睇化妝品!最後我係RMK買左支粉紅色o既Lipstick!支Lipstick好潤, 個counter girl話連潤唇膏都可以唔駛搽......

最後我同瑪基係地鐵站分手.......臨走前傾左一個話題!佢話我係度逃避緊D野!係咩!?唔通我真係逃避緊???????唔係咁仲可以點呢??佢話"解玲還需繫玲人".....我知道!仲知道個問題一直無離開過!但係我唯一可以做o既就係咁多....希望遲些當我成熟D會將件事處理得好D啦!!!

沒有留言: