星期一, 9月 17, 2007

髮型師



星期六下晝去左灣仔搵幫襯左七、八年o既髮型師~EIF整髮.... ...其實我都又成年幾無揾佢整髮啦!之前打比佢 : 話我唔知點整好?....佢話等佢幫我諗!結果星期六下晝四點去到,髮型舖已經坐滿曬人。而且十居其九都係揾EIF整髮。見到佢... ...佢第一句就係話 : 阿樂坐啦!

仲記得五、六前EIF仲係寄人籬下打工... ...之後同其中一個Stylist夾份開左而家呢間舖做老闆!!其實做左老闆應該唔駛做啦!坐係到收錢(佢partner係)。EIF還事事親力親為... ...每次佢幫人電髮都會親自捲髮,絕對唔會叫Junior做... ...雖然佢好忙,還會斟一杯水給我!!真係好專業同細心.... ..無論我無幫襯佢幾耐,佢都唔會串我攪到個頭幾差.... ..佢依然細心整理!!真係一句都唔會問....

一路睇DVD(阿Sa果套戲王之王)一路整,不經不覺整到九點幾... ...終於已經無咁多人啦!EIF仲係咁講 阿樂唔好意思!要你等咁耐!我只有笑著說 : 不緊要!!最後還送了一支treatment給我......

真好欣賞佢敬業樂業o既精神!還有那杯凍o茶....... ..

沒有留言: