星期二, 9月 18, 2007

無事常相見



今晚相約貝拉到香港仔食飯.... ....談談近況、身邊所發生o既人和事!好開心!傾完之後就好像"叉"了電一樣.....我發覺貝拉真的長大了!變得成熟和細故.....她還為我帶來了四隻水晶梨!多謝你!

其實朋友之間應該無事常相見!!!

預祝貝拉和龍爺 :

中秋節快樂!!人月兩團圓!!

好友棉花糖

2 則留言:

貝拉夫人 說...

係我要多謝你呀, 你知道嗎, 尋晚同你傾完計之後, 我訓得好好呀. 好多個月冇試過咁熟睡了...多謝你時常在我唔開心既時候陪著我, 給我支持...

棉花糖 說...

給親愛的貝拉,

無論開心唔開心,我都在你附近.......

棉花糖