星期四, 12月 13, 2007

Be a Angel Helper.. .. ..



今日去開會話18-21號有一個"Angel Helper"既計劃。係要我地Office既同事(不論大小,男士除外)落去Dept Store或者Boutique當counter girl四粒鐘。表面就係想我地體驗下前線同事既工作同流程,但係實質就係要我地昅下d女仔既表現。之後comment同填返feedback form比公司.. .. ..

今日我地仲上左training,教我地點樣掛下Bra呀、幫下手呀(行行企企)!講真企counter我都係第一次,希望唔好愈幫愈忙啦!我揀左20號去先施中環.. .. ..20號可以10點返Office下晝2點去先施中環,3點至7點就變成"落入先施的天使"!如果見到棉花糖唔好出奇呀!

當係生活體驗!!

號外:

公司已經決定出年六月會搬去九龍灣Mega Box隔離既商業大廈(一號九龍)呀!

沒有留言: