星期一, 12月 24, 2007

聖誕蠟像館

今日上晝棉花糖同媽咪、林Kai、林Dee係上環飲完茶之後。去左山頂杜莎夫人蠟像館參觀!!


媽咪和棉花糖


Kelly幾時再開演唱會呢???


Brad Pitt和我"情約今生"好嗎???


柏芝生完仲咁Fit既???


步姐咁似AV女郎既???


Michelle教我打功夫呀!!


永別的Luciano Pavarotti .. .. ..


不愛爸爸、不愛媽媽只愛毛主席.. .. ..


李生記得留港投資呀!!仲有無多個仔未結婚呀??



小平哥吸口煙啦!


領導人訪港.. .. ..


寶寶打返好條Tie啦!!


華仔.. .. .. 我的童年偶像。


新一代"肥邦女郎"


經典的Marilyn Monroe .. .. ..


明哥交個波比我啦!!


Liu Xiang 送個金牌比我呀!



I Love David Beckham .. .. ...


Tiger Woods教我打Golf呀!!


我係相撲手~~千代富士



拳王阿里打返場Thai拳啦!


Beatles影張合照啦!


猫王Elvis作首歌比我啦!


Beatles與串燒三姐妹。


棉花糖要登基啦!女王都要行開D.. .. ..



串燒三姐妹.. .. ..祝大家聖誕快樂!

四個女人大合照。今日大家都好開心呀!yeah!!

沒有留言: