星期六, 2月 21, 2009

21 February 2009, Sat......

嫲嫲終於入土為安,大家都鬆一口氣.........

琴晚同棋棋食完飯吐了苦水,開心曬啦!!!有時候我覺得棋棋很像我的親人,因為我們是一起成長的朋友........感謝您!!

今日自己去左Jo介紹係尖沙咀o既髮型屋整頭髮.......Jo真的無介紹錯呢!!!THX.......





整完頭髮之後,自己四周圍逛街 : 去龍城、 CD鋪、加連威老道、海港城......最後仲去左MUJI買零食,買了我最喜歡的棉花糖(夏天就唔出架啦)呢!!!之後搭天星小輪返灣仔轉巴士........

可能實在太累啦....不經不覺在巴士上睡著了!!!好彩星期一放大假........

其實我係唔係過份獨立呢???到現時為止,我還是蠻享受這種生活呢!!!

1 則留言:

jojo_damon 說...

個髮型又真係幾好睇bo ~ 無介紹錯呢 ^_^
有時自己一個人都有自己嘅快樂 ~ 無憂無慮 .. 我都好嚮往 @_@