星期五, 4月 30, 2010

與棋棋媽媽會面

今晚相約棋棋會面....我地去左大戶屋食飯!!今次係棋棋婚後的第一次見面.......不過棋棋九月份就要做媽媽啦!!好開心呀!!而我到時又多一個契仔啦!!嘻嘻!!




多謝棋棋送比我的Honey Moon禮物!!!

食完飯之後我地去左飲野.....我覺得棋棋有左BB之後靚左好多!!!我地好開心...分享左好多!!

最後我送棋棋到巴士站搭車, 棋棋同我講當有左BB就體會到做人父母的心情, 所以叫我要對媽媽好D....係佢上車前我輕輕拍拍她的肚子對BB說 : 要乖D呀!!唔好"蝦"媽咪呀!!現在我還彷彿感受到留在我掌心的那份暖!!

仁慈的天父 :

我懇求袮保守祝福棋棋和佢肚裡面的BB平安健康, 希望袮能夠減少棋棋懷孕時的不適, 求天父袮能夠牽著BB的小手, 將他平安的帶來這世上!!!在Facebook知道貝拉已平安的誕下虎虎,求天父袮都能夠送上祝福和眷顧到她們一家, 保守虎虎快樂健康!!保守貝拉身體早日康復!!做一個開心快樂的媽媽!!感謝天父聆聽我的禱告, 禱告奉主耶穌基督的名字祈求, 阿們!!

沒有留言: