星期五, 4月 23, 2010

與Jo仔飯局@銅鑼灣鼎泰豐

今晚約左Jo仔食飯......我地都有幾個月無見啦!!!好開心知道佢同大頭文終於結束11年的愛情長跑,決定踏入人生另一階段, 係出年三月拉埋天窗啦!!真係可喜可賀!!祝您們婚姻美滿!!幸福快樂!!

不經不覺身邊的朋友們, 要結婚的結婚....要生小孩的生小孩......或許人生便是這樣, 每個人也走在天父為我們所預備的道路上........地球不曾為誰而停留.........對嗎??

而我呢!!除了好好工作之外, 每逢星期五晚同星期日都會到教會聚會!!而且已經開始了三個月的浸禮課程, 如無意外的話6月份便會在港福堂接受浸禮啦......所以現在抽多左時間看聖經, 希望為水禮好好準備....不經不覺我也在天父的話裡成長!!

P.S.今日在手洗閒遇到同事大大隻, 佢話我唔同左, 佢覺得我成熟左同女人味重左!!!我話可能我的頭髮長左, 所以女人左羅!!

OUR ORDERS :


沒有留言: