星期五, 7月 23, 2010

漫遊書展

今晚放左工做完Gym之後, 去左書展.....如果無記錯我起碼都有十年無去過書展啦....今晚真係好多人, 排左差不多一個鐘頭先入到去呀!!

以前我係一個唔多鍾意(無耐性)睇書既人(除左愛情小說), 但係自從信左主之後, 因為要每晚盡量抽時間做靈修同睇聖經, 所以漸漸養成了閱讀的習慣!!!今次去書展都係為左買一些屬靈既書籍作靈修之用!


係會展一樓逗留左大約15分鐘買左兩本書, 一本"藍天約會"係送比林Dee......之後就去到三樓揀選我要買既書啦!!






這些全都是靈修的好幫手, 令我更加容易明白天父的話語......
"你所需要, 想要的生命之鑰, 只有我可以給你. 而這些鑰匙就藏在我的話語裡, 你可以透過禱告來使用它們, 而當我的聖靈住進你裡面的時候, 這些鑰匙就能完成它們的工作. 選擇正確的道路, 親愛的......選擇生命."
來自於"上帝的情書"

沒有留言: