星期六, 7月 17, 2010

睇Toy Story 3 & 探Ching Ching

今朝去左數碼港睇3D Toy Story 3好好睇!!睇到最後好感動.......因為安仔已經長大要入大學, 所以將所有陪伴佢長大既玩具送比懂得愛惜玩具既小朋友, 仲叮囑小朋友要好好愛護它們!!玩具真係人成長中最重要既朋友, 它們啟發我地思考, 陪伴我地長大, 而且不離不棄....我地又有沒有好好珍惜過它們呢??


讚好!!!


睇完Toy Story之後, 去左TKO(Karen家)探Ching Ching....Ching Ching好似高左呀!!


跟契媽抱抱....契媽買左腸仔飽比Ching Ching做下午茶....


下個月就返學啦.......


多謝Karen媽媽送比我既禮物.......好多謝Karen與我今天的分享....人大左,發覺可以傾心事既朋友, 已經愈來愈少, 尤其是當人生遇到困難既時侯......所謂有人辭官歸故里,有人漏夜趕科場, 人生有時也難免遇上這種場景!!!不過我相信風雨過後, 總有天晴!!
羅 馬 書 12:2 不 要 效 法 這 個 世 界 . 只 要 心 意 更 新 而 變 化 、 叫 你 們 察 驗 何 為   神 的 善 良 、 純 全 可 喜 悅 的 旨 意 。

神未會應許:天色常藍,
人生的路途花香常漫;
神未曾應許:常睛無雨,
常樂無痛苦,常安無虞。

神卻曾應許:生活有力,
行路有光亮,作工得息。
試煉得恩勗,危難有賴,
無限的體諒,不死的愛。

神未曾應許:我們不遇
苦難和試探,懊惱、憂慮;
神未曾應許:我們不負
許多的重擔,許多事務。

神未曾應許:前途盡是
平坦的大路,任意驅馳;
沒有深水拒—汪洋一片,
沒有大山阻—高薄雲天。

沒有留言: