星期六, 8月 14, 2010

好姐妹飯局@九龍城

今晚約左黛記兩位好姐妹Ring Ring & 小娟去左九龍城食飯!!我同小娟離開左黛記已經差不多一星期啦.......不經不覺係黛記做左五年有多, 好感謝天父讓我認識了幾位好朋友/姐妹,當中包括Ring Ring 同與我五年來並肩作戰的小娟......


Ring Ring帶我地去左一間叫"山葵日本料理"食日本野!!!



Ring Ring & 小娟留影.......


感謝她們這五年來的照顧與愛護........


仲記得上星期四Last Day既時候, 我與各人道別時, Ring Ring仲眼濕濕tim...真的不好意思!!




多謝小娟請我地食甜品!!!
非常感謝天父讓我和小娟找到了新的工作, 讓我們有一個好的開始!!求主都能保守我的好姐妹們時常喜樂與平安!!阿們!!

沒有留言: