星期六, 8月 07, 2010

利園下午茶w/瑪基與生日飯局@松屋w/毛毛&詠賢

今日入左沙田同瑪基飲下午茶......好多謝瑪基一直以來的愛護與關心!!!更加感激佢帶領我認識主耶穌......


雖然今日同瑪基只係短聚兩小時, 但已經十分感恩......


由於約左毛毛&詠賢今晚飯局,仲有大杷時間!!所以與瑪基道別後, 自己去左長沙灣批發中心行街, 買幾件衫同一對涼鞋...




對涼鞋我好鍾意呀!! $150真係比出面平好多....


之後再去銅鑼灣行以琳書局, 買左華理克牧師的著作"標竿人生/The Purpose Driven Life"

不知為何我變了一個書怪???


今晚同毛毛&詠賢去左松屋食飯, 多謝她們為我預祝生日呀!!!願天父保守她們每天的腳步, 都能夠輕鬆自在, 活出真我......

沒有留言: