星期五, 8月 10, 2007

在掛八號風球下過生日




本來計劃好今日去慶祝棉花糖28歲生日........結果???????打風囉!!超掃興囉!!白白浪費o左半日假囉!!o個friend 原本請o左半日假陪我,結果失望而回屯門........佢話我應該買六合彩,起碼會中三獎!!哈哈....幾好笑呀!!

結果我帶住半打蛋撻呆等左一個鐘頭小巴返屋企..........唉........帕布我記住你!!!

人地話婚禮愈糟糕,段婚姻愈長久!!咁今年我生日咁黑,今年會唔會過得愈好呢???

Anyway the show must go on.......

Happy Birthday to myself!!!

P.S. 超感謝一直係棉花糖身邊的朋友 & SMS...

1 則留言:

貝拉夫人 說...

你知唔知我都等左一個半鐘先上到架973呀!!好激氣呀!! 等到我想喊!!

anyway, 生日快樂, 日日都咁開心!!