星期五, 8月 17, 2007

遲來的生日晚飯

今晚棋棋約左我補祝生日(上星期已約好了)......佢帶左我去時代o既"California Plzza Kitchen"食飯。食物好美味,仲好飽呀!!!


時代廣場食通天13/F


芝士味好濃郁o既闊麵....好Creamy!!!



燒雞Plzza,好正!!*****推介


棋棋送給我的生日禮物....我諗我會唔捨得用!!多謝你!

給棋棋的話 :
請不要介意我對你的事那麼緊張,我只是出於關心!!經過今晚長談後,明白朋友之間都需要有空間。只要知道你生活愉快和安好便足夠啦!請別怪我由細到大喜怒形於色和那婆婆媽媽的性格......多謝你一直在我身邊o既包容和忍耐!!!我會為你祈禱!!
感謝一直係棉花糖身邊o既每一位好朋友!!(我知好"老肚",但都要感謝!!)

1 則留言:

Suki Wu 說...

"遲來的生日祝福"

祝您 生日快樂!心想事成!