星期三, 12月 23, 2009

Half day off with 棋棋試妝

由於24號係公司假期,所以今日請左半日假陪棋棋去尖沙咀試妝........



試完妝之後去睇我件伴娘裙,就係呢件衫我同棋棋發生爭執....唉!!我相信係因為大家都想對方開心、為對方著想和個人的point of view,先會發生這場風波.....我只想同這位小學五年班已相識的好朋友講,我諗我地的關係不是建立在這一件微不足道的伴娘裙上,如果係的話就好像在沙上建立房子.....

我們的關係是建立在互相包容、坦誠、關心與信任.........我只想同你講我想開開心心睇住你出嫁呀!!因為唔係世上是但一個人嫁,係你呀棋棋...係你要出嫁^^係一位從小到大一齊成長的好朋友呀.........你明嗎??

沒有留言: