星期四, 12月 24, 2009

My X'mas Presents

Present這字可解作"禮物" or "現在".....今年我收到三份聖誕禮物來自我的好友和我最愛錫的親人,好多謝佢地的心意....我會好好享用這些禮物,將它運用在現在......好好活在當下!!!


Jill Stuart潔面及護膚系列From貝拉媽媽,多謝你呀虎媽....今日終於用左啦...好正呀!!


Pink Head Phone & QQ麵包話繩From棋棋,多謝你呀!!你咁忙都為我準備禮物!個head phone 播出黎d聲好好呀...仲有呀我好鍾意隻色呀...


紀念版我的美麗日記From林Kai,林Lok多謝你呀....你仲記得我鍾意呢個紀念版!!好感動呢>.<
祝所有朋友們&至愛的家人Merry X'mas!!願主的愛與你們同在,也與你的心靈同在!!

沒有留言: