星期六, 12月 19, 2009

與Karen媽媽Shopping@長沙灣批發廣場

Karen媽媽之前話帶棉花糖去長沙灣批發廣場Shopping........今朝一早11:00我地約係茘枝角地鐵站等.....起初仲諗住無咩好野...點知出事啦!!原來好多正野買架....


基本上果度係一個工廠購物中心...真係大開眼界呀....



真係人山人海呀...所以要早D去呀...我相信全港Boutique或零售有八成都係果到入貨....果到貨品包羅萬有: 衫、褲、大褸、鞋、手袋、飾品、童裝等等(基本上所有女裝都應有盡有...),仲又多款又靚...


Karen同我都滿載而歸....


不過要BYOB,因為唔駛一袋二袋呀嗎!!


行完之後Karen帶我去茶餐廳食魚蛋粉....呢果係冬陰公魚片河..好味^^食完之後同Karen傾下計,分享下家庭、事業、宗教、感情等問題,無所不談.....就好似回到十年前大家係珍寶冷氣做野時既好時光.....好朋友真可以歷久彌新,所以朋友就好似紅酒一樣,愈舊愈醇.......


下午3:00同Karen係長沙灣分手之後,就返屋企點算一下戰利品....我買左三件衫、一條頸巾同一條頸鍊...其實未夠喉,所以決定26號林Kai&林Dee再去過.......

沒有留言: