星期三, 3月 07, 2007

眼紅紅


心情非常差...今朝起身發現左眼眼角紅左!到左下晝情況仲差.....從來都無見過隻眼咁!真係好驚......放工第一時間去睇醫生...Dr Lam話係微絲血管爆裂.....要起碼7至10日先好!要keep住滴眼藥水...隻眼驚嚇字數 : *****...加上上次喉嚨發炎仲未好番~死未!雙重打擊.....心情跌到落谷底.....


豬年原來同我唔夾.....話屬羊今年無吉星...中曬啦!本來唔應該信,但係事實放在眼前.....我真係希望可以身體健康, 因為我已經無法afford得起,病既時候帶來既失落,寂寞, 無奈.....我只係一個小女人,我都好希望病既時候有人陪自己睇醫生,關心自己,提自己食藥....可惜......


今日老媽子收到佢識左三十年既老友嫁女既請帖.......聽講佢個女仲細我一年....我出世個陣佢仲大住個肚黍探我同老媽子!又一打擊.......

沒有留言: