星期日, 3月 25, 2007

行政長官


今朝一開著電視就見到800人小圈子選舉係度點緊票. 結果意料之內曾蔭權以649票高姿態勝出,而梁家傑只獲123票. 無錯梁家傑係大律師口才了得,係特首選舉論壇中表現出色. 仲叫表哥張堅庭同佢特訓. 相反曾蔭權表現平平.

從來我都覺得做人應該對事唔對人. 今次都唔例外!!回想起當初縮頭龜董健華拍拍"屎忽"就咁就走左去. 決定同董太一齊減肥! 留底一壇"傑"過梁家傑既蘇州屎比曾蔭權.曾蔭權係無對手既情況下自動/欽點當選. 我相信d個位佢適合不過. 因為佢係公務員出身......肥彭時代已經係財爺,後來陳太唔玩,決定做番闊太.....得閒發表諱論激下老母!曾蔭權又自動成為政務司司長(好過而家上四川探熊貓既許仕仁,有時連佢個名都唔記得)...順利過度97...

曾蔭權三個位都做過...打仗同玩遊戲都一樣最緊要知己知彼, 百戰百勝!!佢將當時一個爛攤子.....變成而家既盛世!佢應記一功.(或者係好命醫生,醫病尾啦!)不過我知道連任比起首任條路更加難行...因為你唔會有藉口做唔好d份工.....就好似修身一樣,修完之後要一路keep住先係學問.....今次攪出梁家傑d壇野,其實証明香港人唔再逆來順受...

至於普選,我相信唔會係五年後既事.......始終香港係屬於中國既!!如果唔係就會有第二個台灣咁攪台獨(毒)~攪到唔三唔四......學徐子淇老爺-李兆基話最緊要樓市好!多一事不如少一事......做事要有計劃..慾速則不達!不過希望係我有生之年都能夠投下神聖既一票...

發覺D幾年人大左關心多左政治...因為"知己知彼, 百戰百勝"......由關心自己成長既地方開始!

沒有留言: