星期三, 3月 28, 2007

與麥祖連的告別晚餐


麥祖連係同我差不多時間入黛記既同事.......起初對佢印象一般. 因為佢講野直腸直肚. 通常得罪人多,稱呼人少!個樣有d串,d人一直傳佢係"黃馬褂". 係I記d親戚. 起初有一段時間都同佢一齊食晏吹水(好表面).....直到我同佢都一齊調部門. 佢調左去廣告部!之後發覺佢沉默左好多.....不過佢依然會走過黍同我傾兩句....

直到最近有一次係staff boutique遇到佢.....佢話比我知佢辭左職, 當時我呆左......之後佢話約我睇戲!最終無睇戲,約左今晚食飯. 我地去左附近APM一間食意大利粉既餐廳. 本來無期望d餐飯有咩!都係一餐普通既farewell飯局.....但係世事往往出乎意料. 我地由六點幾坐到十點幾. 由湯到cake.....

我地傾左好多野....原來佢只係一個我行我素,不知天高地厚既黃毛丫頭....根本就唔係什麼"黃馬褂". 我欣賞佢既率真, 佢既敢愛敢恨!就好似長毛一樣鍾意遊行......對我黍講佢係一個高人.....佢對公司既每個人都有獨特既分析!但係又分析得好準確...佢仲提到佢係廣告部既非人生活......有d人會以為佢係"黃馬褂"而擦佢鞋,有d人就對佢恨之入骨...所謂憎人富貴,厭人貧......佢既經歷領我獲益良多!

最後大家係月台分手...當佢同我揮手既時候....我個心有d酸!或者人大左好怕生離死別既場面...我地就係人生呢個章節上畫上句號....又繼續編寫下一個章節. 佢可能只係我人生中其中一個過客, 又或者會成為好朋友......但係我永遠唔會忘記呢個敢怒敢言既知識份子.....

沒有留言: