星期六, 4月 05, 2008

第一次北望神州

棉花糖終於係清明節第一次踏足神州大地,跟貝拉同龍爺返深圳觀瀾祭祖........

棉花糖手上的酬碼係地鐵車票o黎o架......


我地住的三九酒店......


好友們以後唔好再串棉花糖唔係"香港人"啦!!因為一咭在手,神州大地任我行.....


我地仲去左福田o既書城......之後去嘆下午茶!!!
棉花糖後記 :
以前聽到"大陸"兩個字都敬而遠之,因為聽到好多負面新聞.....其實有好多o野一定要自己親身經歷先會了解........經過今次遊歷之後,中國比我想像中先進好多!!!我相信有一天"她"一定會走在最前成為強國.......
今次要感謝陳氏伉儷、陳世伯及其家人熱情的款待......令棉花糖有一次難忘的遊歷!!!

沒有留言: