星期五, 8月 07, 2009

我的生日飯局@恆豐酒店紅煙窗餐廳

今晚我們這一家和我到佐敦恆豐酒店紅煙窗餐廳慶祝我既30歲Birthday!十分多謝林Kai既精心安排!!


Open Rice真係無介紹錯呀!!Good呀^^


酒店為我預備既Birthday Cake~~~好靚呀!!


見習初級中女,請多多指教!!!




30年啦....媽咪其實係最辛苦、最擔心我既一個...無論發生什麼事佢始終係我地身邊...多謝你^^


1978年某一個晚上,他們發生了超友誼關係,結果十個月後這粒棉花糖出世啦.....多謝你們(我最愛的父母親)


三年後我第一個好姐妹林Kai出世啦^^林Kai好感激你一直都咁愛錫這位棉花糖姐姐^^


九年後我第二個好姐妹林Dee出世啦^^林Dee好感激你一直都咁尊重這位棉花糖姐姐^^


我要感謝主賜我有這個家!!能夠有你們做我的好姐妹是棉花糖今生最大的福氣^^

好開心呀!!多謝林Kai、林Dee & 父母親.....還有我們的新成員環保大人....

好滿足呢^^

1 則留言:

jojo_damon 說...

棉花糖 : 預祝你生日快樂, 身體健康, 一年靚過一年 !!!
幾時都話一家人聚埋一齊就係最開心嘅時候... 歌仔都有得唱啦 ~ 有了你開心啲, 乜都稱心滿意, 咸魚白菜也好好味....