星期六, 8月 08, 2009

我的生日飯局@太子金象苑

今日相約一眾好友慶祝我既生日.....

晏晝我地去左油麻地百老匯電影中心睇由三大型男劉青雲、古天樂、吳彥祖主演既"竊聽風雲 "。睇完之後只有一個字形容"好"....好耐無睇過咁好睇既港產電影....

之後再到太子金象苑食泰國菜........


我與好友貝拉.......


好多謝貝拉、龍爺 & Sting送給我的生日禮物 : Cath Kidston有星星pattern既 Carry All Bag & Lip Gloss....棉花糖真的愛不釋手呢!!>.<


我與龍爺..


我與陳星....
好多謝您們為我慶祝!!!真的很感動呢!!!棉花糖過了一個很開心和愉快的晚上......

沒有留言: